Известие

Collapse
No announcement yet.

Максимална скорост при 146 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ха, Диабло, ти сега ме хвърли в угрижения. Смених дебитомера, резнах катализатора, но при мен мъката започва над 170 Да не би щото купето на 146 е по-тежко от 145. Аз съм 105 кила де и мацката 40..

    Пак ще я тествам.. Дано успея да стигна поне 187, колкото пише в книжката. Искам да и разбера всички възможности
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от minddwell
      Ха, Диабло, ти сега ме хвърли в угрижения. Смених дебитомера, резнах катализатора, но при мен мъката започва над 170 Да не би щото купето на 146 е по-тежко от 145. Аз съм 105 кила де и мацката 40..

      Пак ще я тествам.. Дано успея да стигна поне 187, колкото пише в книжката. Искам да и разбера всички възможности
      Oстави го Диаблото ти! Оня е с такъв чип, че чупи вратни прешлени Карал съм я малко и знам каква е разликата с параход.
      Не знам ти дали имаш чип, но ако нямаш и ти е ред колата, също може да стигнеш 180+, но просто и трябват малко километри по равното на колицата, че да се позасили
      170 си е пределна скорост за тея коли и двигатели без чип. Над 170 всеки км/ч е бонус
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от trustworthy
        Първоначално публикувано от minddwell
        Ха, Диабло, ти сега ме хвърли в угрижения. Смених дебитомера, резнах катализатора, но при мен мъката започва над 170 Да не би щото купето на 146 е по-тежко от 145. Аз съм 105 кила де и мацката 40..

        Пак ще я тествам.. Дано успея да стигна поне 187, колкото пише в книжката. Искам да и разбера всички възможности
        Oстави го Диаблото ти! Оня е с такъв чип, че чупи вратни прешлени Карал съм я малко и знам каква е разликата с параход.
        Пропуснал ли съм да спомена
        http://luchi.bg/ Парапети

        Comment


        • #19
          Диаблооо, ах тиии! Допинги си наблъскал, а?
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от minddwell
            Диаблооо, ах тиии! Допинги си наблъскал, а?
            кой, аз ли ?!? неее, някой преди мен в Италия я е назобил....
            незнам какво са правили и аз как я карам, ама вчера вдигам капака и кво да видя......
            преди турбото маркучите на са издързжали.....
            едната мека връзка преди турбото е цъфнала...
            майстора дето я погледна се хвана за главата
            луда работа ей.......
            неможахме да разберем, дали е заради чип-а или заради задкормилното устройство
            http://luchi.bg/ Парапети

            Comment


            • #21
              Пуу, късметлия! Спестяваш 750 от чипа и 100 от спортния филтър
              Сменяте, пак караш и ако пак избият, вече на доктор. А основната цел на занятието е кефа на задкормилното у-во. Аз само дебна сгоден момент да изляза на магистралата и да пусна теста А в града ся карам бабешката - на 2000 оборота сменям. Да видя колко може да смъкна разхода.
              Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99

              Comment


              • #22
                и аз с моита вдигнах 190 пове4е ме беше страх иначе можеше
                Alfa Romeo 146 2.0TS 16V

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от simitli
                  и аз с моита вдигнах 190 пове4е ме беше страх иначе можеше
                  Кажи с какъв двигател си де!
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #24
                    от старите хора и от дебелите книги знам че на дизелаците нее желателно да им достигнеш точка на кипене защото ремонта е колкото на 3 т.спарка

                    Comment


                    • #25
                      тъй, тъй, ма не е баш тъй
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                      Comment


                      • #26
                        Нищо му няма на жтд-то. При обороти 3800-3900 нищо няма да му стане на двигателчето Щом си далеч от червеното, няма опасност
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от galinves71
                          от старите хора и от дебелите книги знам че на дизелаците нее желателно да им достигнеш точка на кипене защото ремонта е колкото на 3 т.спарка
                          Старите хора са ти говорили за старите Дизели
                          А дебелите книги са ги писали за тях
                          Сега вече самите производители ги правят... бая под максималните и същинските им възможности, точно с тази цел... да са надеждни.
                          ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                          sigpic
                          ROVER 200 RF 2.0TDI

                          Comment


                          • #28
                            на 180 си с 4 000 об.
                            Лютеницата при 145 почва от 4 500об.
                            Ако не се лъжа, скоростите са същите каато при 156 ( или подобни), а при тях червенкото почва при 5 000 ......
                            Не е проблем ОСОБЕННО при жтд да караш в обороти, друг е въпроса дали ще можеш да ги достигнеш на 5-та
                            http://luchi.bg/ Парапети

                            Comment


                            • #29
                              http://luchi.bg/ Парапети

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от DiabL0
                                ...Не е проблем ОСОБЕННО при жтд да караш в обороти, друг е въпроса дали ще можеш да ги достигнеш на 5-та
                                Това имах предвид - не можеш да ги стигнеш на 5-та 4500 об с нормално 145/6 жтд.
                                _______
                                146 JTD - ex
                                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                                Comment

                                Working...
                                X